سفارش تبلیغ
صبا ویژن
افسردگی، برادری را تباه می کند . [امام علی علیه السلام]


ارسال شده توسط علی م در 97/10/3:: 8:48 عصر

دانلود رایگان آهنگ زیبای ترکی بیرینی چوخ سویرم

دانلود رایگان آهنگ زیبای ترکی بیرینی چوخ سویرم-محمدحیدری از انتهای مطلب

بیرینی سویرم

متن آهنگ:

بیرینی سویرم
اونا فیکر الیرم
بولوت لار دولاندا، یاغیشلار یاغاندا
گویلره باخیرام ؛ اولدوزمو تاپمیرام، یادمینان آتمیرام
سحرلر دوراندا، تانری یار اولاندا
شوکر ادیب دییرم،نفس وار سویرم،نفس وار سویرم
بیرینی چوخ سویرم من
اوزومه گاه دییرم من
مننن آیری دوشنن
دونیانی نینییرم من
****
یاردان یارادیب، نه گوزل بو یاری
طاعیم نه خوشدو،بختیمی او قوشدو
یاغاندا یاغیشلار؛سئوگنین یوللاری
ائله دومان اولدو؛کونلومه غم دولدو
یاشامام یاشامام اون سوز قالامام
فیکرین آتامام،گئجنی یاتامام
یاشامام یاشامام اون سوز قالامام
فیکرین آتامام،گئجنی یاتامام
بیرینی چوخ سویرم من
اوزومه گاه دییرم من
مننن آیری دوشنن
دونیانی نینییرم من
بیرینی چوخ سویرم من
اوزومه گاه دییرم من
مننن آیری دوشنن
دونیانی نینییرم من

 

دانلود آهنگ جدید ترکی بیرینی سویرم با کیفیت 320